📊 5 tipov na online marketing pre začinajúci biznis

Maš malý e-shop, alebo začínaš s novým biznisom? Ak maš obmedzené zdroje, limitovaný rozpočet može byť náročne vybrať vhodnú a kvalitnú marketíngovú metódu. Zatiaľ čo marketing sociálnych sieti je síce zdarma je však časovo náročny. To iste platí aj pre blogovanie.

Na druhej strane tradičny printovy marketing, može byť drahý a výsledný efekt nieje taký ako by ste očakávali.

Tak teda ktorá marketingová cesta je ta pravá nefalšovana, ktorá nakopne Váš biznis?

Tu je zoznam top marketingových stratégii pre malý resp. začinajuci biznis alebo nový e-shop.

1. BLOGUJ, BLOGUJ, BLOGUJ

Jedna z top marketingových stratégií pre malý biznis je blogovanie. Písanie jedinečného informativného a nevtierajuceho blogu, ktorý publikujete aj na socialynch sieťach. Navyše ak z vášho blogu čerpaju iné firmy podobneho zamerania môže to z Vás urobiť expertov vo vašom obore.

Po ďalšie blog ma tieži poztívny dopad na SEO. Ak pridávate članky do blogu minimalne dva-krát do týždna, podstatne to zvýši vaš SEO ranking vo vyhľadávačoch. Čím viac blogujete tým vyšsiu návštevu váš web zaznamená. Pokiaľ pridáte do blogu aj tlačidlo call to action môžte tiež priviesť na web ďalšich potencionalnych zákaznikov a tým zvýšiť predaj produktov alebo služieb ktore ponúkate.

2. SOCIÁLNE SIEŤE

Ak nepoužívate sociálne sieťe, je najvyšší čas začať. Socialne sieťe produkujú takmer dvojnásobný prílev zákaznikov ako klasický telemarketing alebo posielanie emailov. Hneď ako máte vytvorené profily ,začnite zdieľat obsah a prispievajte do diskusii. Aktualizujte svoje profily pravidelne a pridávajte relevantný a unikátny obsah ktorý zaujme.

Facebook- facebook je jeden z kľučových marketingovych nástrojov pre akykoľvek biznis. Začnite s reklamou na Facebooku. Môžte zacielit vašu reklamu na špecifickú vekoú skupinu alebo pohlavie. Môžte si tiež nastaviť kedy sa ma vaša reklama zobrazovať, či je to poobede, alebo večer. Všetko závisi na Vás. A ak nieste spokojný s výsledkami, reklamu na facebooku môžte kedykoľvek vypnúť.

Pinterest a Instagram - ak ponúkate produkty alebo služby povedzme rozbehli ste reštauračny biznis alebo predávate oblečenie či vyrábate ručne šperky mali by ste pravidelne pridávať fotky vašich produktov na Pinterest i Instagram. Posielanie je zdarma a obe socialne sieťe maju mnoho followerov, obľúbene su hlavne medzi ženami .Povedzme si to na rovinu ženy su senzibilnejšie a majú lepši cit pre estetiku a ako muži, preto na týchto sieťach určite nájdete mnoho potencionalnych zákaznikov.

3.EMAIL MARKETING

Email marketing je skvelý na zapojenie zákaznikov. Uistite sa , že email kampaň zahrniete do vašej marketingovej kampaňe pre čo najvyšsí dopad .

Ak ste spustili súťaž na Facebooku , zvýšte počet ľudi zučastnujúcich sa sútaži tým, že zašletenemailovu informáciu pre odberateľov vašho newlsetteru. Výsledok emailovej kampane je jedinečný. Zvýši sa Vám počet konverzii na stránke.

4 ZÚČASTŇUJ SA WEBINÁROV v ONLINE MARKETINGU

Ziskajte konkretnejšie informácie o technikach a stratégiach v online marketingu. Keďže trendy a strategie sa menia veľmi rýchlo. Budťe informovaní o nových veciach a metódach. Drže krok s dobou v online marketingu.

5 NEZABUDNI NA PR ČLÁNKY

Píšte PR članky, ktoré budu unikátne, jedninečné , dobre čitateľne. Aj keď publikovanie PR člankov je pomerne draha zaležitosť, hlavne ak chcete aby sa zobrazovali na populárnych weboch, ale pomôže vašej reputácii a tiež SEO. Získate nových zákaznikov a odberateľov a zvýšite návštevnosť webu. Samozrejme môžete pridávať PR články zdarma ale tieto weby maju však nízky Page rank a celkovo sa to neoplatí a vźsledny efekt nebude taký aky by ste si predstavovali.

Online marketing a SEO si vyžaduje veľa času a práce, ale výsledný efekt stoji zato. Netreba sa vzdávať pri prvých neúspechoch.

Pokiaľ však nemáte čas a chuť sa tomu venovať, potom odporúčam marketingových špecialistov, ktorý vedia zoptimalizovať vaš web na jednotku a dostať Váš e-shop na prvu stranu v googli.

Pre bližšie info, námety, otázky, Nás neváhajte kontaktovať TU

Uverejnené 29.4.2016