Maš záujem o novinky v oblasti online marketingu, SEO optimalizacii a sociálnych sieťach?

Prihlás sa na odber:

👍 10 tipov ako získať viac fanúšikov na Facebooku

Či už máte nejakú stránku o istom produkte, alebo tam len pridávate vtipné obrázky, myslím, že sa zhodneme na tom, čo je vašim cieľom. Vaším cieľom iste nepochybne je získať čo najviac fanúšikov práve na Facebooku, kde je samozrejme vaša stránka vytvorená. 

Kontaktoval iste všetkých svojim priateľov a stále vám príde, že vaša stránka neženie veľký úspech? Poradíme vám ako na to týmito 10 technikami.

Viac v článku 

                                          ↓↓↓  

📌 O čom je Pinterest!?

Registrácia je bezplatná. Buď si tam založíte účet, alebo si účet rpepojíte s Facebookom alebo Googlom+ (Gmail). Potom už len začať sledovať rôznych uživateľov a známych a sledovať obrázky. Ak sa vám niečo zapáči, je potrebné kliknúť na tlačidlo "Pin it", čím si to vlastne pripnete na svoju vlastnú nástenku. 

Prv než sa vám ale uloží musíte vybrať kategoriu, kde obrázok poputuje. Tieto kategorie si vytvárate sami, pri klinutí na váš profil.

Viac v článku O čom je Pinterest!? alebo

                    ↓↓↓ 

📷 Instagram - Čo, Prečo, Načo?! 

Ako na Instagram

Aby ste mohli používať Instagram, ktorý taktiež slúži aj ako online marketing, je naskôr nutné vytvoriť si účet, ktorý je zadarmo. Následne si ho môžete prepojiť s inou sociálnou sieťou. Keďže ide o aplikáciu zameranú na fotografie, tak by vám nemala iste chýbať profilová fotografia. 

Okrem toho si môžete pridať o sebe i ďalšie informácie ako je vaša web stránka či bio. Profil si upravíte v nastaveniach vášho profilu, ktorý nájdete v hlavnom menu ak kliknete na poslednú ikonku osoby. Na Instagrame nemáte priateľov, ale "followerov". Ľudí, ktorí vás sledujú, lebo sa im páčia vaše fotky. 

Viac v článku Instagram - Čo, Ako, Prečo?! alebo

                          ↓↓↓   

👍 Čo je dôležité vedieť pri súťažiach na Facebooku

Tipy, Odporúčania

Pri investovaní do súťažných kampaní na Facebooku je dôležité si uvedomiť základný fakt - dôvod, prečo to robíte. Väčšinou je to snaha získať nových potenciálnych klientov, preto by aj Vaše súťaže mali byť orientované na cieľové segmenty klientely, ktorým je potrebné prispôsobiť tému súťaže aj hlavné výhry. 

Ak napr. hotel ponúkne ako výhru v súťaži tablet alebo smartfón, motivuje to možno viac ľudí, ale podiel reálnych potenciálnych klientov (ktorí hotel v budúcnosti navštívia) bude rozhodne menší. Preto by súťaže mali byť naviazané na váš hotel/ reštauráciu, vaše služby....

Viac v článku Čo je dôležité vedieť pri súťažiach na Facebooku alebo

                                          ↓↓↓   

📹  Livestreaming na Facebooku a Periscope 

Aktuálnym hitom sociálnych sietí sú služby, pomocou ktorých môžete jednoduchým spôsobom zdieľať dianie okolo vás. Spustíte aplikáciu, zapnete vysielanie a váš telefón sa premení na kameru. Využiť môžete prednú aj zadnú kameru a náhodným divákom z celého sveta ukazovať svoje okolie, prepnúť zobrazenie na selfie záber a všetko komentovať.

Zdá sa vám to šialené?  

Celý článok nájdete tu: Livestreaming na Facebooku a Periscope alebo

                                      ↓↓↓  

💸  Reklama na Facebooku

Áno alebo Nie?!

Obchodný model Facebooku reklamy ponúka na výber základné dve možnosti:

►Platba za kliknutie (PPC/CPC)- to znamená, že sa platí nie za zobrazenie ale až za kliknutie na vašu reklamu.

►Platba za zobrazenie (CPM)- platí sa za 1000 zobrazení vášho inzerátu bez ohľadu na to, či na inzerát niekto klikne alebo nie.

Systém poskytuje pomerne jednoduchý a pohodlný spôsob sledovania rozpočtu vašej Facebook reklamy a možnosť pre ich operatívnu úpravu. Inzerenti majú zároveň k dispozícii detailnú štatistiku, pomocou ktorej je možné priebežne vyhodnocovať efektivitu a účinnosť reklamných kampaní.

Z pohľadu možnosti získania nových návštevníkov na propagované stránky, návštevníkov môžeme rozdeliť na dve skupiny:

  • Návštevníci získaní priamo plateným inzerátom
  • Návštevníci získaní prostredníctvom zdieľania a odporúčania medzi priateľmi

Celý článok nájdete tu: reklama na facebooku alebo

                      ↓↓↓  

⌨  8 aplikácií na manažment sociálnych sieťi

Aplikácie na manažment sociálnych sieťi majú obrovskú silu pomôcť vašim fanpage posunúť ich na vyššiu úroveň.

Najlepšie z nich ponúkajú mnoho funkcii ako zorganizovať viacero účtov a ako šíriť posty - vaše produkty či služby,  naprieč niekoľkými sociálnymi sieťami, bez toho žeby ste každý status (post) vkladali separatne. To Vám ušetrí čas na ďalšie úlohy.

Cely článok nájdete tu: Aplikácie na manažment alebo

                                 ↓↓↓